יום שני, 25 באפריל 2016

לירון רמתי דרך המילים הורדת שירים



לירון רמתי דרך המילים הורדת שירים לחץ על הקישור למטה

http://batata.pw/songer/%D7%9C%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F+%D7%A8%D7%9E%D7%AA%D7%99

לירון רמתי דרך המילים הורדת שירים מילים: יוסי נחום, לחן: דנה מלכה עיבוד והפקה מוסיקלית: מתן דרור, מוסיקה ישראלית, סינגלים חדשים, שירים חדשים, התחרות על הזמר הבא בז'אנר הים תיכוני נמצאת כל הזמן על אש גבוהה. לירון רמתי שנחשף ב"כוכב נולד", עדיין מחפש את שירים להורדה דרכו להגיע אל ההמונים בהיכלי המוסיקה. בינתיים זו תחרות על הקול ולא על התוכן. גם אם יש לך קול מצוין שמזכיר את הבכירים בז'אנר (אייל גולן) זה עדיין אינו הורדת שירים, מבטיח כתר של מלכות. מה כן? – שירים מקוריים, להיות יותר עצמך בשירים. זה אינו השיר הזה המנסה בצורה שטחית לעסוק הורדת שירים בתהליך יצירת שירים (ארס פואטיקה) על רקע גשם ותמונות של פעם.  "את השירים אני כותב ברגעים הכי קשים" שר לירון רמתי את השורה הכי בנלית שאפשר לייצר, והוא ממשיך בעוד משפט חבוט כ"רגשות כובשים את הדמיון". אין כאן נרטיב אישי. זה נשמע סתמי, מאולץ

השיר נפתח שקט, עידון אקוסטי, מנגינה יפה, סלסול נקי, הורדת שירים, ואז מגיע הפזמון המוביל לקצב פופ שמח שבלוני מעוטר באפקט של שירים להורדה מחיאות כפיים. רגעים קשים אין כאן, גם לא דמיון שמעיד על יצירתיות גבוהה. הבניין עמד הורדת שירים בגשם, היה לי קצת שקט אורות מאירים על ניירות בקירות תמונות מפעם מזכירות לי שחסר פנים משתקפות, זה מחמם אני כותב ושט ולא חוזר
את השירים אני כותב הורדת שירים ברגעים הכי קשים דרך המילים מנסה להבין רגשות כובשים את הדמיון, בין הדפים  דרך המילים מנסה לשירים להורדה האמין, הבניין עמד בגשם, היה לי קצת שקט טיפות דופקות, ומגיעות שוטפות אותי הפעם, קוראות לי לחזור שירים נרקמים וחלומות אני כותב ושט בין השורות
את השירים אני כותב ברגעים הכי שירים להורדה קשים דרך המילים מנסה להבין רגשות כובשים את הדמיון, בין הדפים דרך המילים מנסה להאמין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה