יום שני, 25 באפריל 2016

לירן דנינו חוזר למציאות הורדת שירים



לירן דנינו חוזר למציאות הורדת שירים לחץ על הקישור למטה

http://batata.pw/songer/%D7%9C%D7%99%D7%A8%D7%9F+%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%95

לירן דנינו חוזר למציאות הורדת שירים, מילים : לירון לב לחן: לירן דנינו עיבוד והפקה מוסיקלית, מוסיקה ישראלית, שירים להורדה, סינגלים חדשים, שירים חדשים, לירן דנינו אינו עושה מאמץ לעלות כיתה. הוא בחר בעוד טקסט חבוט על מיטה ריקה אחרי הורדת שירים שהיא עזבה, חלום מסויט, עיניים שורפות. את עוצמת קולו המאנפף משקיע דנינו כדי לייצר איזו מלודרמה אישית לא משכנעת. צלילי אלקטרוניקה מנסים לבנות מתח ותחושת הזיה,  אבל "כל המילים המתוקות" שלחש לה שירים להורדה, מתפוגגות בשיאי קולו בקצב פופ ובמנגינה שאינם הופכים את הנרטיב שבשיר למהימן. נדמה לעיתים כי השירים מותאמים לטווח הורדת שירים המנעד של דנינו יותר מאשר למבע תחושתי שישדר אמת. אפשר לרשום: עוד להיט ללירן דנינו, שאינו מעיד על ניסיון להגיע למוסיקה יותר שירים להורדה אותנטית

חוזר למציאות, עכשיו אני מתפכח מולך זה קרב אבוד, ואין סיכוי לנצח, היום קם במיטה ריקה, מתעורר מהסרט את כבר רחוקה, טסת לארץ אחרת
היום, כל המילים המתוקות שלחשתי לך שירים להורדה מעירות אותי מהחלום כל הדלתות מסתובבות בעולם שלך בין החדרים אין לי מקום
חוזר למציאות, הורדת שירים, וזה שורף בעיניים תדעי למרות הכל, עוד לא ויתרתי עלייך
היום, כל המילים המתוקות שלחשתי לך שירים להורדה מעירות אותי מהחלום כל הדלתות מסתובבות בעולם שלך בין החדרים אין לי מקום כל המילים המתוקות שלחשתי לך
איך זה נגמר? שירים להורדה האם ניסינו הכל? זה לא מה שרצינו, את כבר לא כאן…
כל המילים המתוקות שלחשתי לך מעירות אותי שירים להורדה מהחלום כל הדלתות מסתובבות בעולם שלך בין החדרים אין לי מקום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה