יום שבת, 24 באוקטובר 2015

אייל גולן הורדת שירים




אייל גולן להורדה שירים קישור http://music.lekud.com/artist/481/אייל+גולן

אייל גולן , הלילה תרקדי עיבוד והפקה מוזיקלית
סינגלים חדשים, שירים חדשים האם האדונים אלימלך את מועלם משרבטים לפי הוראות מר גולן, או שזה מה שהם נותנים לו, והוא לוקח, יען כי ההרגל עושה את שלו. לא רק ההרגל אלא חוסר ההעזה  לזוז חצי מילימטר ממה שהוא עשה תמול שלשום בתוך עמי אני יושב. אומר גולן. זה-מה-העם-אוהב. זה מה העם יקבל. פרנסה היא פרנסה. גולן למד לעבוד על ריק. מילים – עניין טכני. מוסיקה – עניין טכני. שירה – טכני. גם בקונפקציות יש רמות שונות. לא כל סחורה לאולמי החתונות היא שטנץ כולל התזמור הערבי. אצל גולן גם הטייס האוטומטי כבר לא מה שהיה. מותק, אל תאמיני למילה שיוצאת מהשיר הזה. וגם: לא בטוח שהעם אינו דורש שינוי, למרות מיליוני הצפיות


את לידי עוברת ונראית אחרת יש בתוכי חשמל גם כשאת מדברת יחד אתך פתאום הכול הופך להיות מושלם כמה שאת עושה לי כאבים בלב וגם במבט גורמת לי להתאהב רק בך אני רוצה אתך לכבוש את העולם
הלילה את שלי אין עוד אהבה כזאת תהיי איתי את הרי יודעת שאתך הכול נפתח זה לילה שלי ושלך הלילה תרקדי אנשים ירימו לך ותחייכי מותק את יודעת שאתך הכול נפתח זה לילה שלי ושלך
את אהבה לנצח ואת לא נגמרת אש בתוכי הנשמה שלי בוערת איך זה קרה רוצה ת'לב שלי בחזרה לילה אתך גורם לי קצת להשתגע שידברו לא מעניין אנ'לא שומע רק אני רוצה אתך לכבוש את העולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה